VISSAVI Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością informuje o zakończonej realizacji projektu pn. „WZMOCNIENIE KONKURENCYJNOŚCI FIRMY VISSAVI DZIĘKI WDROŻENIU STRATEGII WZORNICZEJ” w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia, Oś priorytetowa 1 Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.4 Wzór na konkurencję, Etap II.
Cel główny projektu:
wzmocnienie konkurencyjności firmy VISSAVI, poprzez zwiększenie jej potencjału w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w jej działalności.
Cele szczegółowe:
· zaprojektowanie i wdrożenie innowacji produktowej w postaci znacząco zmodyfikowanego produktu w postaci kolekcji smart casual oraz ekskluzywnych sukni wieczorowych,
· stworzenie warunków umożliwiających wdrożenia innowacji produktowej,
· zaprojektowanie i wdrożenie innowacji marketingowej w zakresie m.in. strategii wizerunku i komunikacji marketingowej marki VISSAVI oraz nowej identyfikacji wizualnej i wzorów materiałów promocyjnych,
· zaprojektowanie i wdrożenie innowacji organizacyjnej i procesowej,
· usprawnienie technologii poprzez doposażenie posiadanych zasobów technologicznych.
Wartość projektu: 1 450 997, 73 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 693 203,77 PLN