Zwrot towaru / Odstąpienie od umowy

Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu

ze sklepu internetowego VISSAVI.PL przysługuje na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia

od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia

otrzymania towaru przez konsumenta. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:

- pisemnie na adres: Vissavi Sp. z o.o., ul. Technologiczna 46, 35-213 Rzeszów

- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@vissavi.pl

Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed upływem tego terminu konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu

od umowy na podany adres. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za

niezawartą. To co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna

w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni

od odstąpienia od umowy.

Zakupiony towar, nieużywany z metkami należy zwrócić na poniższy adres wraz z wypełnionym formularzem zwrotu:

Vissavi Sp. z o.o.

ul. Technologiczna 46

35-213 Rzeszów

Formularz dot. zwrotu [PDF] : Pobierz formularz zwrotu

Zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym można dokonać również w jednym z naszych salonów

stacjonarnych (lista salonów tutaj). Zwracając towar w salonie należy mieć ze sobą zwracany produkt wraz

z dowodem zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu.

 

Wymiany towaru

W przypadku źle dobranego przez nas rozmiaru istnieje możliwość wymiany (o ile jest dostępny) na inny rozmiar lub model.

Zakupiony towar, nieużywany z metkami należy zwrócić na poniższy adres wraz z wypełnionym formularzem wymiany towaru:

Vissavi Sp. z o.o.

ul. Technologiczna 46

35-213 Rzeszów

Formularz dot. wymiany [PDF]: Pobierz formularz wymiany

Wymiany towaru zakupionego w sklepie internetowym można dokonać również w jednym z naszych salonów

stacjonarnych (lista salonów tutaj). Dokonując wymiany towaru w salonie, należy mieć ze sobą zakupiony produkt

wraz z dowodem zakupu oraz wypełniony formularz wymiany.

Reklamacje

Reklamacje towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym można zwrócić jedynie w salonie, w którym został dokonany zakup.

Reklamowany towar zakupiony w sklepie internetowym, który posiada wadę, lub niezgodny jest z Państwa zamówieniem należy odesłać na poniższy adres wraz z wypełnionym formularzem reklamacji:

Vissavi Sp. z o.o.

ul. Technologiczna 46

35-213 Rzeszów

Formularz dot. reklamacji [PDF]:Pobierz formularz reklamacji

Odsyłany towar należy starannie zapakować, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem podczas transportu.

Informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, wszelkie zwroty realizowane są poprzez przelew!