Zwrot towaru / Odstąpienie od umowy
Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu
ze sklepu internetowego VISSAVI.PL przysługuje na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia
od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia
otrzymania towaru przez konsumenta. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:
- pisemnie na adres: Vissavi Sp. z o.o., ul. Technologiczna 46, 35-213 Rzeszów
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@vissavi.pl
Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed upływem tego terminu konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu
od umowy na podany adres. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za
niezawartą. To co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna
w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
od odstąpienia od umowy.
Zakupiony towar, nieużywany z metkami należy zwrócić na poniższy adres wraz z wypełnionym formularzem zwrotu:
Vissavi Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 46
35-213 Rzeszów
Formularz dot. zwrotu [PDF] : Pobierz formularz zwrotu
Zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym można dokonać również w jednym z naszych salonów
stacjonarnych (lista salonów tutaj). Zwracając towar w salonie należy mieć ze sobą zwracany produkt wraz
z dowodem zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu.
Wymiany towaru
W przypadku źle dobranego przez nas rozmiaru istnieje możliwość wymiany (o ile jest dostępny) na inny rozmiar lub model.
Zakupiony towar, nieużywany z metkami należy zwrócić na poniższy adres wraz z wypełnionym formularzem wymiany towaru:
Vissavi Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 46
35-213 Rzeszów
Formularz dot. wymiany [PDF]: Pobierz formularz wymiany
Wymiany towaru zakupionego w sklepie internetowym można dokonać również w jednym z naszych salonów
stacjonarnych (lista salonów tutaj). Dokonując wymiany towaru w salonie, należy mieć ze sobą zakupiony produkt
wraz z dowodem zakupu oraz wypełniony formularz wymiany.
Reklamacje
Reklamacje towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym można zwrócić jedynie w salonie, w którym został dokonany zakup.
Reklamowany towar zakupiony w sklepie internetowym, który posiada wadę, lub niezgodny jest z Państwa zamówieniem należy odesłać na poniższy adres wraz z wypełnionym formularzem reklamacji:
Vissavi Sp. z o.o.
ul. Technologiczna 46
35-213 Rzeszów
Formularz dot. reklamacji [PDF]:Pobierz formularz reklamacji
Odsyłany towar należy starannie zapakować, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem podczas transportu.
Informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, wszelkie zwroty realizowane są poprzez przelew!